петак, 1. октобар 2010.

Naučila sam

Naučila sam da nije važno šta se dogodilo ili koliko loše

izgleda danas, život ide dalje i sutra će biti bolje.


Naučila sam da o osobi govori mnogo nacin na koji podnosi

ove tri stvari: kišni dan,

gubitak prtljaga i

pregorele svetiljke na božićnoj jelki.


Naučila sam da će ti, bez obzira na tvoj odnos sa roditeljima,

oni nedostajati kad odu iz tvog života.


Naučila sam da živeti nije isto što i imati život .


Naučila sam da ti život ponekad pruži drugu priliku.


Naučila sam da kroz život ne treba ići sa bokserskim

rukavicama na obe ruke, moraš biti sposobna da neke stvari

baciš iza sebe...


Naučila sam da kad god sam nešto odlučila otvorenog srca,

nisam pogrešila.


Naučila sam da čak i kad me boli ne moram to biti ja.


Naučila sam da imam još mnogo toga za učenje.


Naučila sam da će ljudi zaboraviti šta si rekla, zaboravit će šta

si uradila, ali nikad neće zaboraviti kako su se osećali u

tvom društvu.

Maya Angelou

Нема коментара:

Постави коментар