недеља, 23. октобар 2011.

Kako deca definišu ljubav

Grupi dece u uzrastu od 4-8 godina postavljeno je pitanje: “Šta je ljubav?”
Njihovi odgovori bili su dublji i širi, više nego što je to iko mogao očekivati. I evo šta nam deca kažu:

“Kad vas neko iskreno voli onda taj neko izgovara vaše ime sasvim drugačije. Vi znate da je vaše ime sigurno u njenim ustima.“ – 4 godine

“Ljubav je kada se devojka naparfemiše, a momak stavi na lice kolonjsku vodu i oni onda izađu i mirišu jedno drugo” – 5 godina

“Ljubav je kada izađete sa nekim da jedete pomfrit i date mu većinu svog pomfrita i ne očekujete ništa zauzvrat.” – 6 godina

“Ljubav je ono što vas tera da se smejete čak i kad ste umorni” – 4 godine

“Ljubav je kad moja mama skuva kafu za mog tatu i onda ona prva proba tu kafu, da se uveri da je kafa lepog ukusa” – 7 godina

“Dok sam recitovala pesmu na bini, bila sam jako uplašena. Gledala sam u ljude koji su me gledali i među njima videla moga oca, koji se smejao i mahao mi. On je bio jedini koji je to radio. I više nisam bila uplašena. “ – 8 godina

“Ljubav je kad me moja mama ljubi više nego iko. Vi to ne možete videti, ali ona me ljubi najviše od svih, kad ja spavam” – 6 godina

“Ljubav je kada moja mama, da mome tati najbolji deo pečenog pileta” – 5 godina

“Ljubav je kada vam vaše kuče liže lice, iako ste ga celi dan ostavili samog.” – 4 godine

“Kada volite nekoga vaše trepavice idu gore pa dole i mnogo zvezda izlazi iz vas.” – 7 godina

“Vi stvarno ne trebate govoriti ‘volim te’ osim ako to baš stvarno ne mislite. Ali ako to već mislite, onda to trebate reći puno puta, jer inače ljudi zaboravljaju.” – 8 godina.

Нема коментара:

Постави коментар