субота, 26. јун 2010.

Crveni šešir

KAD BIH MOGLA PONOVO PROŽIVETI ŽIVOT


Otišla bih u krevet, kad sam bila bolesna, umesto pretvaranja da će se svet prestati da se okreće ako ne budem prisutna.

Zapalila bih ružičastu sveću napravljenu poput ruže, pre nego što se istopi u skladištu.

Manje bih pričala i više slušala.

Pozvala bih prijatelje na večeru čak i ako je tepih umrljan ili je kauč izbledeo.

Pojela bih kokice u 'dobroj' dnevnoj sobi i manje bih brinula o nečistoći ako moji požele da zapale vatru u kaminu.

Odvojila bih vreme za slušanje mog dede i lutanju kroz njegovu mladost .

Ne bih nikad insistirala da prozori automobila budu zatvoreni usred letnjeg dana, jer je moja kosa taman isfrizirana i sređena.

Sela bih na travnjak (bez obzira na mrlje od trave).

Manje bih plakala i smejala se ispred televizora, a više posmatrajući život.

Ne bih nikad kupila nešto samo zato što je to praktično, što se neće videti mrlje ili zato što ima doživotnu garanciju.

Umesto što sam želela, da što pre prođe devet meseci trudnoće, cenila bih svaki trenutak i shvatila da je čarolija koja raste u meni jedina prilika da pomognem Bogu u stvaranju čuda života.

Kad bi me deca naglo poljubila, ne bih nikad rekla: 'Kasnije, sada operi ruke pre ručka.' Bilo bi puno više Volim te umesto Žao mi je.

Najviše bih, kad bih imala drugu priliku za život, cenila svaki minut, gledala ga i zaista videla i nikad se ne bih osvrtala.

Prestanimo da se znojimo zbog malih stvari.

Prestani da brineš o tome ko te ne voli, ko ima više ili ko šta radi.

Umesto toga, počnimo ceniti odnose koje imamo sa onima koji nas vole.

Razmišljajmo o tome čime nas je Bog blagoslovio.

I šta činimo svaki dan da poboljšamo sebe umno, fizički i emocionalno.

Nadam se da svi imate blagoslovljen dan.


MESEC LEPIH ŽENA

3 godine : Pogleda se i vidi Kraljicu.
8 godina: Pogleda se i vidi Pepeljugu.
15 godina: Pogleda se i vidi Ružnu sestru (mama, ne mogu da idem u školu ovakva !)
20 godina: Pogleda se i vidi 'predebela/premršava, preniska/previsoka, previše ravno/previše kovrdžavo? ali odluči da ide napolje u svakom slučaju
30 godina: Pogleda se i vidi 'predebela/premršava, preniska/previsoka, previše ravno/previše kovrdžavo ? ali odluči da nema vremena to popraviti i izlazi u svakom slučaju
40 godina: Pogleda se i vidi 'čista sam' i izlazi napolje
50 godina: Pogleda se i vidi 'To sam ja' i izlazi gde god to želi
60 godina: Pogleda se i podseća se svih ljudi koji se više ne mogu videti u ogledalu. Izlazi napolje i osvaja svet.
70 godina: Pogleda se i vidi mudrost, veselje i sposobnost, izlazi napolje i uživa u životu.
80 godina: Ne gnjavi se sa ogledanjem. Samo stavi crveni šešir i izlazi da se zabavi.




TREBALE BI SMO DA ZGRABIMO OVAJ CRVENI ŠEŠIR ŠTO PRE!

Нема коментара:

Постави коментар